Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2013

Συνέντευξη από την πανέμορφη LOVELIZASTAR8!!!

Πάμε να δούμε την υπέροχη συνέντευξη που μου έδωσε η κούκλαρα LOVELIZASTAR8 ( Είναι και φίλη μου )


- Γεια σου φατσουλίνα. Πως σε λένε;


-  Με λένε Ελίζα.


- Πόσο χρονών είσαι Ελίζα μου;


- Είμαι 15 χρονών.


- Πόσο καιρό ασχολήσε με το stardoll και... πόση ώρα περίπου;;


-Είμαι μέλος 2 χρόνια τώρα και σε καθημερινή βάση ασχολούμε περίπου 2 ώρες!


- Πίστευεις ότι το stardoll χρειάζεται οπωσδήποτε τις αλλαγές του ή ότι είναι μια χαρά κι έτσι;


-Είναι αρκετά καλό......για την νέα καμπάνια που θα βγάλουν τα μαγαζιά ή αν ακόμη δεν  βγάλουν για την άνοιξη νομίζω πως οι τιμές θα πρέπει να είναι μειωμένες!!

- Σου προτείνει μία φίλη σου ή το αγόρι σου να βγείτε βόλτα στην παραλία.. Εκείνο το απόγευμα όμως το stardoll έχει μία φοβερή προσφορά και σου δίνει 500 stardollars ΔΩΡΕΑΝ! Τι θα έκανες και γιατί;;

- Πάνω από τις ανθρώπινες σχέσεις δεν βάζω ούτε το stardoll ούτε τίποτα.... φυσικά θα έβγαινα με έναν από τους 2. Ίσως για να μην χάσω τα λέφτα να το έκανα όταν θα γύριζα.

- Ξέρουμε τους κινδύνους που υπάρχουν σε μια διαδικτυακή διευθύνση! Έχεις πέσει ποτέ θύμα;

- Οχι..ποτε δεν εχω πεσει θυμα!Βεβαια δεν δεχομαι ολα τα αιτιματα φιλιας διοτι δεν ξερω τα ατομα που τα στελνουν!Δεν εχω επικοινωνια μεσω διαδικτυου με παιδια που δεν ξερω...αλλα και αυτα που εχω γνωρισει στο stardoll δεν θα συναντιομουν μαζι τους οσο καλα και αν τα ηξερα!!

- Τι θα ήθελες να πεις στου αναγνώστες του μπλογκ μας που βλέπουν την συνέντευξη σου;;

- Θα ηθελα να τους πω ενα μεγαλο ευχαριστω που διαβαζουν με υπομονη τη συνεντευξη που εδωσα...ευχαριστω που θελετε να μαθετε πραγματα για 'μενα!!

- Σε ευχαριστώ πάραα πολύ για την υπέροχη συνέντευξη που μου έδωσες! Καλό μεσήμερι σου εύχομαι.

- Εγω σας ευχαριστω παρα πολυ!!Ευχομαι να διαβασουν πολλοι τη συνεντευξη!





Θέλω να σας πω ότι πέρασα υπέροχα... γελάσαμε πολύ και ήταν υπέροχη πραγματικά! Σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για την συνέντευξη! =) Δείτε πόσοο ομορφη ειναι:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Hi plz add a comment!!!Thnx!!!