Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2013

Συνέντευξη από την υπέροχη ιδιοκτήτρια μας IcyTrendyAlexa!!!!

Αποφάσισα να πάρω συνέντευξη από την υπέροχη Αλέξα μας! Θα μας μιλήσει για τις writters, για το πως αποφάσισε να κάνει αυτό το μπλογκ και λίγα λόγια για το υπέροχο μπλογκ μας! Για δείτε την συνέντευξη::: 


 1) Γεια σου Αλέξα μου! Όπως όλοι γνωρίζουμε έχεις αυτό το υπέροχο μπλογκ! Πες μου λίγα λόγια για το μπλογκ για να το γνωρίσουνε και οι αναγνώστες μας...

 Γεια σου Μυρτώ μου! Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Λοιπόν αυτό το μπλογκ το δημιούργησα υπό έμπνευση άλλων μπλογκς όπως το stardoll in greece για παράδειγμα και είχα ενθουσιαστεί. Με το μπλογκ μου ουσιαστικά ήθελα να βοηθήσω τα μέλη του stardoll, να τα ενημερώσω και να κάνω φιλίες!

2) Έχεις αρκετές writters.. Ποια πιστεύεις ότι κάνει την καλύτερη δουλειά;; Δηλαδή ποια γράφει τα καλύτερα άρθα;;


Αυτό είναι κάτι δύσκολο. Ξέρεις πως σας εκτιμώ όλες σας και σας ευχαριστώ για την υπέροχη δουλειά σας, η αλήθεια είναι όμως ότι έχω αδυναμία σε εσένα!



3) Άμα έπρεπε να αφήσεις το μπλογκ σε κάποιον/α.... ( writter ) σε ποιον/α θα το άφηνες και γιατί;;

 Θα επέλεγα την writer που ενδιαφέρεται πιο πολύ για το μπλογκ, που έχει την περισσότερη εμπειρία και που είναι καλή μου φίλη. Ως τώρα εσύ μου έχεις αποδείξει ότι θα άξιζες αυτή τη θέση.



4) Πίστευεις ότι το κλαμπ μπορεί να γίνει το καλύτερο μπλογκ;;


Σίγουρα πάντοτε είχα τέτοιες φιλοδοξίες αλλά ποτέ δεν έδωσα βάση σε κάτι τέτοιο. Ίσως δεν έχω κάνει αρκετά, αλλά με πολλή δουλειά ακόμη ποιός ξέρει;Εμείς ας ελπίζουμε για το καλύτερο!


5) Τι θα ήθελες να κάνουν writters εκτός από αυτό που κάνουν;


Είμαι ήδη πάρα πολύ ικανοποιημένη από όλες τις writers και ό,τι και να κάνετε μου φτάνει και μου περισσεύει!

6) Είσαι μία φανταστική starblogger.Tι θα ήθελες να πεις στους αναγνωστες;;

  Κατ αρχάς ευχαριστώ πολύ γιαυτό!Στους αναγνώστες θα ήθελα να πω να πιστεύουν στον εαυτό τους και εάν νιώθουν ότι κάνουν λάθη να μην το παίρνουν βαριά και να αγχώνονται, απλώς να συνεχίζουν και να βελτιώνονται γιατί κανείς δεν είναι τέλειος, όλοι όμως είναι υπέροχοι(ή μπορούν να γίνουν)!



Πραγματικά θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Αλέξα μας για την υπέροχη συνέντευξη που μου έδωσε! Και την ευχαριστώ και για αυτά που είπε ( για εμένα ) 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Hi plz add a comment!!!Thnx!!!