Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

Συνεντευξη με την υπέροχη Klarisia

Για να δούμε την φανταστική συνέντευξη που μου έδωσε η υπέροχη Klarisia

- Γεια σου γλυκούλα μου! Πως ονομάζεσαι;

- Γεια! Κατ' αρχάς, θα ήθελα να σε ευχαριστίσω πάρα πολύ για την συνέντευξη =] Πάντα ήθελα να μου πάρει κάποιος μία.Με λένε Μαρία.

- Τίποτα, χαρά μου! Πόσο χρονών είσαι Μαρία μου;

-Είμαι 11.

- Έχεις βγει πότε national cover girl ή cover girl;

-Ναι έχω βγει 5 φορές NCG. Για να πω την αλήθεια θα ήθελα να βγω κι άλλες φορές, και δεν το λέω προσπαθόντας να δείξω εγωισμό, απλά... δεν το χόρτασα ακόμα ;p

- Σου αρέσει το stardoll ή πιστεύεις ότι χρειάζεται μερικές αλλαγές; Και άμα ναι τι αλλάγες;;

- Μου αρέσει πολύ το stardoll. Το μόνο που θα επιθυμούσα πάάάρα πολύ, ήταν να μπορούμε να κουνάμε τα χέρια, τα πόδια, το κεφάλι και την μέση στις κούκλες μας =]

- Ας αλλάξουμε λίγο θέμα... στην καθημερινότητα σου τι κάνεις;

- Λοιπόν.. μαθήματα, μαθήματα, μαθήματα.. αα ναι.. κάνω και κάτι άλλο.. μαθήματα!

- Χι χι χι! Να σου πω την αλήθεια κι εγώ το ίδιο! Πόση ώρα ασχολήσε με το stardoll και όταν ασχολήσε τι κάνεις;

- Κατ'ακρίβειαν μπένω πολύ λίγο stardoll. Ιδικά φέτος που είμαι σε υψηλό επίπεδο στο πιάνο, πρέπει να διαβάζω συνεχώς. Κι έχω και τα Αγγλικά και τα μαθήματα του σχολείου. Όταν μπένω μου αρέσει να φτιάχνω την κούκλα μου και να δημιουργώ νέες σουίτες. Έχω και μία άλλη κούκλα, την priscillahon5. Εκεί έκανα πολλές ωραίες σουίτες =]

- Από ότι καταλαβαίνω είσαι ένα υπέροχος άνθρωπος! Εσύ τι έχεις να πεις για τον εαυτό σου; Πως θα τον χαρακτήριζες;

- Ευχαριστώ.. αλλά δύσκολο να χαρακτηρίσει κάποιος τον εαυτό του.. είμαι προθυμοποιημένη να βοηθώ του πάντες. Είμαι άριστη μαθήτρια και έχω αρκετά ταλέντα
Δεν ξέρω πως θα με χαρακτήριζε κανείς.

- Τι θα ήθελες να πεις στους αναγνώστες του μπλογκ μας;;

- Να πιστεύουν στον εαυτό τους και να προσπαθούν. Δεν μπορείς να προοδέψεις στη ζωή σου εάν δεν προσπαθείς. Κάποιοι μου λένε: `` Aχ... μακάρι να μπορούσα να ζωγραφίσω όπως κι εσύ.΄΄ κι εγώ λέω μέσα μου : ``Ναι.. λες κι εγώ ζωγραφίζω καλύτερα από σένα.΄΄ όλοι το ίδιο ζωγραφίζουμε. Απλά κάποιοι φοβούνται να το δείξουν γιατί ο καθένας το δείχνει με διαφορετικό τρόπο και φοβούνται την γνώμη των άλλων, Όχι. Δεν πρέπει να σκεφτόμαστε για το πως θα φανούμε στους άλλους, αν θα τους αρέσουμε ή όχι -αν και μερικές φορές χρειάζεται- αρκεί να αρέσουμε σ΄εμάς, το εαυτό μας

- Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την συνέντευξη που μου χάρισες!

- Εγώ ευχαριστώ!!


Αυτή ήταν και η συνέντευξη της Μαριας!

-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Hi plz add a comment!!!Thnx!!!