Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

Συνέντευξη από την kathiflower!

Η ομορφούλα kathiflower μου έδωσε μία φανταστική συνέντευξη! Για δείτε λοιπόν:


- Γεια σου ομορφούλα. Πως όνομαζεσαι;

- Γεια σου γλυκούλα μου! Με λένε Μυρτώ..

- Πόσο χρονών είσαι Μυρτώ μου;

- Είμαι 13 χρονών δηλαδή πηγαίνω δευτέρα γυμνασίου.

- Πόσο καιρό ασχολήσε με το stardoll και τι σου αρεσει πιο πολύ σε αυτό;

- Με το stardoll ασχολούμε περίπου 2 με 3 χρόνια. Δεν μπορώ να πω ότι είμαι ''κολλημένη'' με αυτό. Φυσικά έχω πρωσοπική ζωή, βγαίνω βόλτες με τους φίλους μου και φυσικά διάβασμα, διάβασμα και πάλι διάβασμα! Όπως σου είπα έχω πολύ διάβασμα γι αυτό μπαίνω για μισή με μία ώρα, συνεπώς δεν έχω χρόνο να ασχολήθω... αυτό που μου αρέσει πιο πολύ όμως είναι να μιλάω με τις φίλες μου, να ντύνω την κούκλα μου αλλά και να διακοσμώ την σουίτα μου!

- Έχεις βγει ποτέ national cover girl ή cover girl;

- Δυστηχώς δεν μου έχει δοθεί η ευκαιρία να πραγματοποιήσω ένα από τα όνειρα μου στο stardoll! Δεν πειράζει όμως.. υπάρχει μέλλον.

- Πιστεύεις ότι το stardoll θα μπορούσε να είναι καλύτερο και άμα ναι τι προτίνεις και τι θα ήθελες να αλλάξεις;

- Εμ.. δεν είναι κάτι συγκεκριμένο που θέλω να άλλαξει! Κάποιες τίμες ίσως από κάποια μαγαζιά.... δεν ξέρω..! Μικροπράγματα... =)

- Τι θα ήθελες να πεις στους αναγνώστες μας;

- Να περνάνε καλά, χωρίς τσακωμούς και να είναι όλοι αγαπήμενοι... Να μην δίνετε βάση στα ανούσια πράγματα. Να δίνετε βάση στην ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ σας ζωή! Στην αλήθινη και όχι στην ''διαδικτυακη''

- Σε ευχαριστώ πάραα πολύ για την υπέροχη συνέντευξη που μου έδωσες! Πέρασα φανταστικά μαζί σου. Καλό απόγευματακι.

- Εγώ ευχαριστώ... κι εγώ πέρασα φανταστικά μαζί σας! =) Φιλάκιαα!! =)



Αυτή ήταν η συνέντευξη της Μυρτούλας! =)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Hi plz add a comment!!!Thnx!!!