Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

Αντιο σε ολους ;(((

Γεια σε ολους.... Αυτη ισως να εινια και η τελευτεα φορα που γραφω ..... εξετιας καπιων....που με μισουνε αφανταστα..... απλος εκανα αυτην την αναρτηση για να την κρατησω μεσα στην καρδια μου.... σιγουρα θα με βγαλει η Αλεξα απο writter οπωτε θελω να σας αποχερετησω...... Αυτο που θελω να πω σε ολους ειναι να μην αλαξετε για κανεναν... και αν καπιος πει ψεματα για να καλυψει τις αναγκες του ( στην περιπτοση μου εκδηκηση ) απλος μην δοσετε συμασια και προσπαθηστε να βγαλετε στο φως την αληθεια στους φιλους που αγαπατε ( Στην Αλεξανδρα δηλαδη για μενα  )....!!! Μπορει να μην στανχωριεστε και πολυ που σε λιγοτερο απο 5 ωρες δεν θα ειμαι μαζι σας πια αλλα εγω πραγμνατικα λυπαμε.... Θα ηθελα να ζητησω απο την Αλεξα να μην διαγραψει τις αναρτησεις μου για να τις βλεπω και να θημαμε ολα οσα περασαμε μαζι.....  Αυτα ;((( 




Αντιο σε ολους ......


Με πολυ πολυ πολυ αγαπη ,
Μαρια ( SweetStar.love- )






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Hi plz add a comment!!!Thnx!!!