Σάββατο 28 Απριλίου 2012

Συνεντευξη με την MITSAKLO

Γεια σε ολους...!!!! Sorry που δεν εγραψα για λιγες μερες ομως ειχε διαβασμα για το σχολειο και για το φροντιστιριο...!!!! Εχω ετιμα τα δεωρεαν σας αλλα επειδη σε λιγο θα φιγω δεν προλαβενω να σας τα δειμοσιευσω τωρα...!!! Αυτην την αναρτιση την εκανα επειδη ειμουνα πριν λιγες μερες writter σε ενα αλλο blog και επειδη αποφασισαν τελικα οτι δεν με χρειαζοντε ως writter με εδιοξαν..!!! Σε εκεινο το blog εγαφα για συνεντευξεις και ειχα παρει μια συνεντευξη απο την ταλαντουχα και διασημη στο stardoll MITSAKLO !!!!! Για να μην παει χαμενη η συνεντευξη αποφασισα ( χωρις την αδεια της Αλεξας ) να την γραψω εδω επειδη ξερω οτι θα σας αρεσει...!!!! Αν δεν σε πιραζει Αλεξα μην την διαγραψεις.. θα ειναι πολυ ωραια...!!! Ξερουμε φισικα ολοι την υπεροχη Ιωαννα ( ΜITSAKLO ) !!!! Παμε να δουμε την σουιτα τις :





Παμε να δουμε την συνεντευξη :



Eρωτηση :    
             
SweetStar.love-  :Σου αρεσει το stardoll Ιωαννα μου ?Τι σου αρεσει πιο πολυ ?

Απαντηση :

ΜΙΤSAKLO : Φυσικά και μου αρέσει..Άμα δε μου άρεσε δεν θα συνέχιζα να παίζω εξάλλου..Το Stardoll γενικώς έχει να προσφέρει πολλά και αυτό είναι που με εντυπωσιάζει! Σου δίνει την ευκαιρία να γνωρίσεις άτομα απο όλο τον κόσμο, να ντύσεις την κούκλα σου και να διακοσμήσεις τη σουίτα σου αναλόγως με το δικό σου, προσωπικό στυλ και να περάσεις ευχάριστα και δημιουργικά τον χρόνο σου!




Ερωτηση :

SweetStar.love- :  Προτημας τα stardollars ή τα starcoins ? Kαι για πιο λογο ??

Απαντηση : 

ΜΙΤSAKLO : Χαχα..Βασικά θα δώσω την απάντηση που θα έδινε ο καθένας πιστεύω! Αναλόγως το τι μπορείς να αγοράσεις! Άμα, δηλαδή, ένα ρούχο που μου αρέσει είναι σε starcoins θα το πάρω! Και με τα stardollars αντίστοιχα!





Ερωτηση :

SweetStar.love- : Προτημας τις SuperStar , τις royality ή τις MH-SuperStar ???

Aπαντηση :

MITSAKLO : Τα ίδια πράγματα μπορείς να κάνεις! Ότι μπορεί να κάνει μια superstar, τα ίδια μπορεί να κάνει και η royalty! Η μόνη διαφορά των Royalties είναι ότι έχουν πρόσβαση στο Royalty Club! Παρ'όλα αυτά μου αρέσει καλύτερα το Royalty γιατί πολύ απλά είναι πιο όμορφο το διαμαντάκι και το γαλάζιο χρώμα! Αυτή είναι τουλάχιστον η γνώμη μου!




                                                                          Ερωτηση :


SweetStar.love- :  Πες μας λιγα πραγματα για τον εαυτο σου :

                                                                          Απαντηση :


MITSAKLO : Χμμ..Λοιπόν, με λένε Ιωάννα και είμαι 13 χρονών! Στον ελεύθερο μου χρόνο μου αρέσει να παίζω βόλεϊ , να συναντώ τις φίλες μου και να περνάω χρόνο με την οικογένειά μου! Μιλάω 3 γλώσσες (ελληνικά, αγγλικά και γερμανικά)





                                                                       Eρωτηση :


SweetStar.love- : Πια απο τις αδερφες σου αγαπας πιο πολυ...?? Εχεις αλλες 3 αδερφες... Την nikol_n ( Νικολετα ) , Την patty.omorfi.2 ( Nεφελη ) Kαι την Bad_girl.gr ( Βαλεντινα )

                                                                       Aπαντηση :

ΜΙΤSAKLO : Χαχαχα..Δύσκολη ερώτηση! Τις αγαπάω όλες πάρα πολύ! Ήταν και είναι πάντα δίπλα μου και με στηρίζουν! Είναι τα πάντα για μένα!





                                                                          Ερωτηση :

SweetStar.love- : Πες μας κατι που θα ηθελες πραγματικα να πεις σε  σους θα το διαβασουνε αυτο στο blog : 

                                                                          Aπαντηση :

MITSAKLO : Ευχαριστώ πάρα πολύ για τη συνέντευξη! Ελπίζω οι απαντήσεις μου να σας κάλυψαν! Και μια συμβουλή θα δώσω σε όσους την διαβάζουν! Να μην αλλάξουν ποτέ για κανέναν και να είναι πάντα ο εαυτός τους! Φιλάκια!





Tι λετε ??? Σας αρεσε ??? Εγω εχω χαρει παρα πολυ που μηλισα μαι φορα μαζι της.. ειναι πολυ υπεροχος ανθρωπος....!!!! Ειναι και πολυ διασημη..!!! Ειπε οτι τις αρεσε παρα πολυ και επησκευτικε και το blog μας..... Δεν ειναι τελειο ????



Λοιπον αυτα για σημερα....Πολλα φιλια.....





3 σχόλια:

  1. apesia sinedefksi... i kaimeni mitsaklo poy soy exi apadisi ... tha exi kolisi ious o ipologistis tis apo esena

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. an 9es na 3ereis i iwanna ( mitsaklo ) xarike polu pou tis ira sinenteu3i..... malista kato apo to minnima me tis apantiseis pou mou estile mou eipe oti me euristei polu pou tin epele3a kai epeidi stis erotiseis pou tis etsila apo kato tis egra4a euxaristo para ma para polu gia ton xrono sou auti mou apantise tpt kouklitsa mou kai dipla apo tuto eale mia kardoula....



    ama dn 3ereis na min milas loipon........ ade gia tr...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. poooo re thee m psonioo pou eisai ... kai emes xestikame pou sou leei afta ... ti na sou elege kai afti !!! PSWNARRRRRAAAA

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Hi plz add a comment!!!Thnx!!!