Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

S.O.S.!!!

    Γεια παιδιά, τι κάνετε; ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΤΟ ΣΥΝΟΛΑΚΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΕΠΕΙΓΕΙ!! Έχω πολύ άσχημα νέα.. :(
Σήμερα που πήγα να μπω στον λογαριασμό μου δεν με άφηνε. Μετά πήγα γρήγορα στο "ξέχασες τον κωδικό σου?" και ευτυχώς πήρα πίσω τον λογαριασμό μου.
Αφού γύρισα στην σουίτα μου  είδα μερικές απαντήσεις από άτομα στο Stardoll να με βρίζουν. Μετά πήγα στα απεσταλμένα και είδα πως έστειλα (όχι εγώ... αυτός που με είχε hackarei)  σε 2-3 άσχημα λόγια.
   Παιδιά τώρα αρχίζω και καταλαβαίνω πόσο σημαντικός είναι ο κανόνας του Stardoll που λέει να αλλάζουμε κωδικό συχνά...Το θέμα είναι πως τον κωδικό μου δεν τον ξέρει κανένας, μα κανένας ούτε καν οι φίλοι μου από την πραγματική μου ζωή!Προσέξτε το! Οι χάκερς τώρα έχουν αναπτύξει κόλπα που μπορούν και κλέβουν λογαριασμούς χωρίς να έχουν τον κωδικό μας.!
   Ξέρω πως σας τρομοκράτισα μα το λέω για το δικό σας καλό.
Επειδή κάποιοι με ρωτάτε πως αλλάζουμε κωδικό απλά δείτε τα βήματα

1.Πηγαίνετε στο Λογαριασμός


2.Μετά πάτα ρυθμίσεις


3.Πάτα άλλαξε κωδικό πρόσβασης













4.Πληκτρολόγησε τους κωδικούς






Παιδιά ξέρω πως για μερικούς αυτά είναι αυτονόητα αλλά κάποιοι με ρωτάνε δεν πειράζει.(πατήστε τις εικόνες για να μεγαλώσουν )
Φιλάκια
Wuyagemini

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Hi plz add a comment!!!Thnx!!!