Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

Chic+Cool=?

Γλυκές μου αναγνώστριες έχουμε κάτι τελίως cool και trendy σήμερα...αα να μην το ξεχάσω, μάζι με κάθε σύνολο θα σας δείχνω και το κατάλληλο μαλλί, χρώμα, μακιγίαζ, manicure, pendicure κ.α.
Να το σύνολο:




Μμ, τι σας έλεγα. Είναι τέλειο!
-Hot Boys Leopand Print Cap από το Rio με 9 stardollars
-Hot Boys Suspender Tee απο το μαγαζί του Stardoll 15 stardollars
-Mini Magic Skirt απο το Miss Sixty με 14 stardollars
-Sindy Boots από το Miss Sixty με 17 stardollars
Συνόλο:55 stardollars ειναι και κοριτσάρες μου είναι super cool για κορίτσια με όλοκαίνουριο superstar pass. 
Πάμε στο manicure:
 Αα τέλεια. Και πιο τέλεια είναι για superstars, αφου είναι ΤΣΑΜΠΑ!!! Μονο για superstars όμως. 
Να και τό ονομα τους Sea of stars royal Turkos με Ο STARDOLLARS από το αγαπήμενο μου polished.

Pedicure: Μπορείτε να βάλέτε και το πάνω άλλα εγω σας προτείνω και το:
Πολυ ωραίο....Mortal Kiss in Disguise με 17 stardollars. Πολυ μ' άρεσει το χακί....
Πάμε στην Βαφή:
Ωραιο, Poppy Red Haircolour από το Dorree με 6 stardollars!
Hairstyle:
Αν πάρετε την κόκκινη βαφή (βλ. παραπάνω) και έχετε τουλάχιστον 400 starpoints μπορείτε να εφαρμόσετε στην medoll σας αυτό το θεικό χτένισμα. Δεν είναι πολυ ωραίο μόνο του, άλλα αν ακολουθήσετε τον συνδιασμό μου θα επιτύχετε!
Πάμε και στο μακιγιάζ:
Ωραίο μακιγίαζ!!
-White Collection Eyeshawdow απο το Dot με 5 stardollars
-Crawberry Glitter Lipstick από το Luxe με 20 stardollars
Σύνολο: 25 stardollars
Φιλάρες και ελπίζω να σας άρεσει το καινουριο μοντέλο του άρθρου μου!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Hi plz add a comment!!!Thnx!!!