Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

Νέος διαγωνισμούλης:

Αγαπητοί/ες μου αναγνώστες/στριές αποφάσισα να κάνω τον πρώτο μου διαγωνισμό! Είμαι καινούργια writter σε αυτό το blog γι αυτό δεν ξέρω ακόμα πάρα πολλά. Τέλος παντών. Αυτό που θέλω να κάνετε είναι να βγάλετε μία φωτογραφία όποια κουκλα θέλετε με όσο πιο ωραίο μακιγιαζ. Δηλαδή θα πάτε σε μία medoll η οποιά έχει αρκέτο μακιγιάζ. Θα την βάψετε θα την βγάλετε φωτογραφία θα γράψετε από κάτω την συμμετοχή σας π.χ mirtoula-gold στην παρουσίαση! Σας παρακαλώ όμως άμα γίνεται στην παρουσίαση για να μην ψάχνω να την βρω, και θα μου πείτε το όνομα σας στο stardoll.. Τα αποτελέσματα θα βγούνε 12 Δεκεμβρίου. Πολύ χρόνο έχετε στην διάθεση σας.. Φιλάκια πολλά!

Μυρτώ ♥♥

10 σχόλια:

  1. Συμμετέχω!Στο Stardoll ονομάζομαι COLLFIREWORKS και η φωτογραφία του μακιγιάζ βρίσκεται στην παρουσίαση μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία θα πάω να την δω... Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ και εγώ που έκανες τον κόπο να φτιάξεις αυτόν τον διαγωνισμό και να με επισκεφτείς!

      Διαγραφή
    3. Σε ευχαριστώ πολύ.. εγώ.. όχι έσυ! Τέλος πάντων! Καλό απόγευμα ♥

      Διαγραφή
    4. Επίσης,Καλό απόγευμα!Περιμένω με αγωνία τα αποτελέσματα...Φιλιά!!!

      Διαγραφή
    5. Θα βγόυνε στης 12 Δεκεβρίου.. Να ξέρεις! Φιλιά

      Διαγραφή
    6. Ναι,το γνωρίζω...Άλλωστε το γράφεις και στην ανάρτησή σου!Τέλος πάντων...Φιλάκια...Καλό βράδυ!!!

      Διαγραφή
  2. συμμετεχω φιλεναδα με ξερεις η sofiathebest110 ειμαι θα βρισκεται στην παρουσιαση μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Hi plz add a comment!!!Thnx!!!