Τρίτη 9 Απριλίου 2013

Δεν γράφω πολύ συχνά για την κολλητή μου στα μπλογκ όπου είμαι writter αλλά θέλω να γράψω αυτήν την φορά για να σας μιλήσω λίγο για το θέμα της φίλιας. 

Λοιπόν: Δείτε λίγα λόγια για την κολλητή μου!


Η κολλητή μου η Ελίζα είναι όλη μου η ζωή. Την ξέρω 6,5 χρόνια και αρκούν για να την μάθω καλά και να καταλάβω πόσο υπέροχος άνθρωπος είναι. Την αγαπώ με όλη μου την ψυχή και δεν έπαψα ποτέ να την ΛΑΤΡΕΥΩ. Δεν την έχω βαρεθεί ούτε για μία στιγμή. Γιατί πόλυ απλά είναι κάτι παραπάνω από κολλητή μου. Είναι κάτι σαν αδερφή μου. Είναι το μικρό μου κουταβάκι το ευαίσθητο μου. Μικρή μου. Το τι γέλιο ρίχνουμε μαζί. Πόσο όμορφα περνάμε. Σ'αγαπώ και δεν θέλω να το ξεχάσεις πότε αυτό. Μπορείτε να επισκεφτείτε την ομορφούλα μου σε αυτό το url και σας παρακαλω πάρα πολύ κάντε της και ένα δωράκι, γράψτε κάτι στο guestbook της! Ευχαριστώ πολύ!!! 


www.stardoll.com/el/user/?id=95081361

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Hi plz add a comment!!!Thnx!!!