Παρασκευή 22 Μαρτίου 2013

Διάφορες απόψεις από διαφορετικά άτομα!

Καλησπέρα, αγαπητοί μου αναγνώστες,

Στο σημερινό άρθρο έχω συγκεντρώσει απόψεις από πολλά μέλη του stardoll για ένα θέμα ( αυτήν την φορά )! Είναι οι απόψεις τους για το stardoll! Είναι 2 άτομα! Ας δούμε μία φωτογραφία τους  και στη συνέχεια το κείμενο τους! =) 


Eliza94love

Η Σουίτα της/του el..

















Το κείμενο της:


Η άποψη μου για το Stardoll :

Εγώ γνώρισα τυχαία το stardoll παίζοντας παιχνίδια δεν ήξερα ότι θα γίνει το αγαπημένο μου παίχνιδι. To stardoll είναι ενα παίχνιδι που μπορείς να εκφράσεις το πάθος σου για την μόδα για το ντεκόρ ενώ μπορείς να βρίσκεσαι με τους αγαπημένους σου ανθρώπους.Θα κάνεις νέους φίλους αλλά υπάρχουν και ανταμοιβές κάθε μέρα ένα άτομο για την προσπάθεια του βγαίνει ncg αλλά κάθε τέλος καλόκαιριού υπάρχει ο διαγωνισμός miss stardoll world που μπορείς να συμμετάσχεις. Ακόμα δεν σταματάνε όλα εδώ.Υπάρχουν και διαγωνισμοί με έπαθλα stardollars. Πιστεύω πως θα πρέπει να διασκεδάζουμε, να γελάμε και να περνάμε ευχάριστα και  όχι να βρίζουμε και να ζητάμε κωδικούς!Ευχαριστώ!




EleniElenaki4






Το κείμενο της:


To stardoll είναι τέλειο! Περνάς πολύ ωραία.Ντύνεις την κούκλα,την φτιάχνεις κ.ά. Και όταν κάνεις εργασίες στο stardoll Academy,κερδίζεις πολάάά δώρα!
Επίσης κάνεις πολούς φίλους (ειδικά στα chat)
Και όταν θέλεις να αγοράσεις ρούχα, κοσμήματα ή ότι δήποτε πας στο starplaza και βρίσκεις αυτό ακριβώς που θέλεις.Α! και γίνεσαι μέλος σε club.Και πάρα πολλά πράγματα όπου μπορείς να κάνεις!!Το stardoll είναι πραγματικά τέλειο!!!!






Αυτά ήταν τα δύο κορίτσια που μου είπαν τις απόψεις τους! Στην επόμενη ανάρτηση άλλα δύο μέλη θα μας πουν τις γνώμες τους για διαφορετικό θέμα αυτήν την φορά!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Hi plz add a comment!!!Thnx!!!