Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013

='(((

Πραγματικά χίλια συγνώμη για την καθυστέρηση των διαγωνισμών...... Απλά έπεσαν ΟΛΑ πανω μου.... Λοιπόν:




Στον διαγωνισμό της irenethebest2 το τονίζω ΜΟΝΟ για τον δικό της διαγωνισμό......

Στην τρίτη θέση είναι..... ο/η........ alexandra94love!!! Όπως ξέρεις το δώρο σου είναι μια συνέντευξη!!!

Στην δεύτερη θέση είναι ..... ο/η...... eliza94love!!! Να σου πω ότι για 0,1 δεν είσαι η νικίτρια... γιατί η νικήτρια ήταν 10 ενώ εσύ 9,9! Τελος παντων! Εσύ κερδίζεις μία συνεντευξη και ένα δωράκι. 

Στην πρώτη και ΚΑΛΥΤΕΡΗ θέση είναι ......ο/η..... sofiathebest110!! Μπράβο... κέρδιζεις μία συνέντευξη, ένα δωράκι, μια αναρτηση για εσένα και...... μια φωτογραφία σου στα θέματα της irenethebest2!! 

Μπράβο σε όλαα τα κορίτσια! =) Για τα δώρα τους θα συννενοήθω εγώ μαζί τους! Η danae.good και ο dimitri44 θα πάρουν ένα απλό δωράκι.... Μόνο για την συμμετοχή τους! Σας εύχαριστουμε ( εγω και η irenethebest2 ) για την συμμετοχή σου!!! 


Λοιπόν, για το ποιοι θα περάσουν στον διαγωνισμό........ '' Η καλυτερη σουίτα'' Θα τους ανακοινωσω στο επόμενο θέμα μου!! =) Παρακαλω όλοι οι συμμετέχοντες στον διαγωνισμο της irenethebest2 να με κάνουν αίτιμα στην κούκλα μου mirtoula-gold! =)

Φιλάκιαα 

1 σχόλιο:

  1. ευχαριστω πολυ χαιρομαι πολυ για την πρωτη θεση!!Αχου συγκηνηθηκα ευχαριστω ειλικρινα πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Hi plz add a comment!!!Thnx!!!