Κυριακή 10 Μαρτίου 2013

Μπαλέτο!

Με αφορμή μία συζήτηση με την Αγγελική σκέφτηκα να κάνω αυτό το άρθρο! Ξέρετε αγαπητοί μου αναγνωστες! Είμαι μόλις 12 χρονών και του χρόνου θα δώσω εξετάσεις στο Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο της περιοχής μου! Θα δώσω εξετάσεις στον χορό! Και συγκεκριμένα στο μπαλέτο, στον μοντέρνο χορό και στους παραδοσιακούς χορούς. Δεν ξέρω άμα θα περάσω, πάντως αξίζει να προσπαθήσω. Γιάτι αύριο-μεθαύριο θα λέμε... ''Γιατί δεν δοκίμασα''! Άρα είναι καλύτερο να δοκιμάζουμε.... και όχι να διστάζουμε! =) Πρέπει να ακολουθούμε τα όνειρα μας! Εμένα το όνειρο μου είναι να μάθω να χορευω μπαλέτο... σαν ''επαγγελματιας''! Αυτό απαιτεί σκλήρη δουλειά και προπόνηση! Είμαι διαθετιμένη όμως να το κάνω γιάτι θέλω να εκπληρώσω το όνειρο μου!

Και να θυμάστε!


Ακολουθήστε το όνειρο σας! =) Μην το αφήσετε να κυλήσει από μπροστά σας! ''Αρπάξτε'' την ευκαιρία! =) 

5 σχόλια:

  1. Οι παραδοσιακοί είναι εύκολοι!Μην ανυσηχείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω, άλλωστε πήγαινα εδώ και 7 χρόνια! Και συνεχίζω να πηγαίνω! =) Χα,χα,χα! =) Μακάρι τουλάχιστον να πετύχω αυτό που θέλω και αυτό που ονειρέυομαι..... τώρα..... θα δούμε! =/

      Διαγραφή
  2. Α και εγώ δίνω αλλά όχι σε παραδοσιακούς! σε πάρα πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα περασεις μην ανυσηχεις!!!Τετοιο ταλεντο να παει χαμενο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Hi plz add a comment!!!Thnx!!!