Κυριακή 3 Μαρτίου 2013

Αποκριάτικος Διαγωνισμός!!!

Καλησπέρα αγαπητοί μου αναγνωστές! Τι κάνετε; Ελπίζω να είστε όλοι καλά και να σας βλέπω χαρούμενους και ευδιάθετους, γιατί έρχεται ο νέος ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΟΣ  ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ!!! Λοιπόν: σε  αυτόν τον διαγωνισμο εσείς καλοί μου φίλοι θα πρέπει να επισκεφτείτε διάφορα μαγαζία, τα οποία βρίσκονται στα μαγαζιά ομορφιάς, να αγοράσετε μάσκες, έντονο μακιγιάζ, αποκριάτικα ρούχα ή έστω και φορέματα για τα κορίτσια και παντελόνια με μοδάτες μπλούζες τα αγόρια! Γιατί ΟΛΟΙ μπορούν να συμμετέχουν σε αυτόν τον διαγωνισμό!!! Επιτα αφού ντυθείτε καταληλα για τον διαγωνισμό αυτο θα βγάλετε μία φωτογραφία σας και φυσικα θα την ανεβάσετε στην παρουσιάσή σας τονίζοντας με μαύρα γράμματα: για τον αποκριάτικο διαγωνισμό της irenethebest2! Θα έχετε 4-5 ωρες στην διάθεσή σας, για να δείτε μαγαζιά,να αγοράσετε,να ντυθείτε και να ανεβάσετε την φωτογραφία σας! Ο διαγωνισμός θα ξεκινήσει από σήμερα 3/3/2013 και μπορείτε σαφώς να ξεκινήσετε από σήμερα να ψάχνετε αυτά που θέλετε, όπως μπορείτε να ενημερώσετε και φίλους σας για τον διαγωνισμό για να μην αναυληθεί! Θα κυριαρχούν 3 θέσεις νικητών. Ο τρίτος διαγωνιζόμενος θα κερδήσει μια συνέντευξη, ο δεύτερος διαγωνιζόμενος θα κερδήσει μια συνέντευξη και ένα δωράκι ενώ ο πρώτος θα κερδήσει μία συνέντευξη, δύο δώρα και πολλές διαφημήσεις ταυτόχρονα και φωτογραφίες του νικητή σε κάθε ανάρτηση! Η προθεσμία λήγει σε 10 ημέρες δηλαδή στις 13 Μαρτίου του 2013! Σας εύχομαι καλή επιτυχία και καλό κουράγιο!!!

* Οι υπόλοιποι διαγωνιζόμενοι θα κερδήσουν από ένα δωράκι!

     

11 σχόλια:

  1. συμμετεχω στο stardoll με λενε sofiathebest110 και θα ειναι στην παρουσιαση μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ειμαι η απο πανω ειναι κατω κατω στην παρουσιαση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. eliza94love κοιταξτε εγω θα ντυθω και θα βαλω παρουσιαση την φοτο πηραζει γιατι τα εχω ηδη τα ρουχα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. φυσικά και όχι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα! Καλά θα έκανες να αρχίζεις να ετοιμάζεσαι απο τώρα! Το ίδιο και εσείς! ΚΑΛΗ ΕΠΥΤΙΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ! ΑΣ ΚΕΡΔΗΣΕΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. έχει κανείς άλλος καμία απορία; αν ναι μπορεί να με ρωτήσει αλλά τουλάχιστον μια μέρα πριν λήξει ο διαγωνισμός! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. youpiii partyyy..xaxaxaxa...ti na ntu8w arage???...:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χα χα χα! Λοιπόν και από εμένα καλή επιτύχια! Εύχομαι να σας άρεσε ο διαγωνισμός την Ηλέκτρα μας! =) Είναι πολύ γλυκιά και όμρφη κοπέλα! Αγάπες μου! Πραγματικα ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Hi plz add a comment!!!Thnx!!!