Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013

Όλη η αλήθεια για το stardoll!

Μου λείψατε πολύ αλλά ξέρετε ... πολλά μαθήματα και διαγωνίσματα. Παρατηρώ καθημερινά ότι όταν μπαίνω στην medoll μου, έχω πολλά μηνύματα στο guestbook μου από άλλα μέλη του stardoll που μου λένε να γίνω μέλοι στο κλαμπ τους, να τους ψηφίσω... και τα λοιπά! Εγώ πρωσοπικά θα έλεγα ότι δεν είναι κακό να το λες αυτό... αλλά τουλάχιστον να το λες με όμορφο τρόπο. Όχι με greekenglish ή  .... ένα απλό γίνε μέλος στο κλαμπ μου ή ψήφισε με! Βρε παιδιά... την λέξη σε παρακαλω;; Ευχαριστώ;; Την έχετε ακούσει ποτέ... Δεν βλάπτει να μιλάτε ευγενικά... αντίθετα σας κάνει πιο καλούς!

Στο έπομενο θέμα θα σας δείξω χιονισμένα τοπία και πόσο σημαντικό είναι το νερό για τον άνθρωπο!
Φιλια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Hi plz add a comment!!!Thnx!!!