Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2013

Συγνώμη =(

Αγαπήτα μέλη του blog μας,

Χίλια συγνώμη που τόσο καιρό δεν γινόταν ούτε ένα θέμα. Από ότι καταλαβαίνεται είχα πάει διακοπές! Όμως τώρα γύρισα και είμαι έτοιμη να σας λέω τα πάντα για το stardoll! Θα ήθελα να σας ανακοινώσω ότι έγινα σούπερ σταρ στην κούκλα μου kathiFlower! Πολλές κούκλες που είναι σουπερ σταρ μπορώ να πω, πως γράφουνε greekenglish, μιλάνε άσχημα στα άλλα μέλη του stardoll, έχουν πολύ μεγάλη ιδέα για τον εαυτό τους και άλλα τέτοια. Έγω δεν θα ήθελα να γίνω έτσι και δεν πρόκειται να γίνω έτσι. Δεν έβαλα λεφτά για να γίνω σουπερ σταρ! Απλά μία καλή μου φίλη που δεν ήθελε άλλο την κούκλα της  μου την έδωσε. Εγώ δεν θα έβαζα ποτέ λεφτά για ένα παιχνίδι γιατί... δεν έχω! Δεν ντρέπομαι να πω ότι δεν είμαι πλούσια! Τι να κάνουμε βρε παιδιά δεν είμαι σαν άλλα κορίτσια που μπορούν να βάζουν και 100 ευρώ στο παιχνίδι! Εγώ προτιμώ να κρατήσω τα χρήματα  μου για να αγοράσω κάτι στον αλήθινο κόσμο και όχι στον ψηφιακό. Επίσης βρε παιδιά... σας βλέπω που γραφετε greekenglish και πραγματικά στεναχωριέμαι απίστευτα! Γιατί βρε παιδιά greekenglish; Δεν έχουμε μια ωραιότατη γλώσσα; Την Ελληνική; Νομίζουν ότι όταν γράφουνε greekenglish ότι είναι μαγκάκια και τους αρέσει. Τι να πω βρε παιδιά... Αφού έτσι θέλετε. Εγώ δεν μπορώ να πω τίποτα.

Αυτά για σήμερα. Φιλάκια πολλά :)

1 σχόλιο:

  1. Θα συμφωνήσω!Τι είναι τώρα τα greeklish;Μία βλακία που νομίζουν πως είναι μαγκιά!Μαγκιά για εμένα είναι αυτό που έκανες εσύ!Είπες πως δεν είσαι καιο πλούσια!Έτσι είματε όλοι μας πλέον.Μερικοί λένε πως είναι πλούσιοι και καυχιούνται συνέχεια!Και εγώ βλέπω πως πολλοί/ές superstar δεν φαίρονται ωραία σε απλά μέλη!Και εγώ είμαι superstar αλλά πιστεύω πως δεν φαίρομαι άσχημα στα υπόλοιπα μέλη!Αντίθετα τα σέβομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Hi plz add a comment!!!Thnx!!!