Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

Καλησπέρα και πάλι,

Σας έχω ζαλίσει σήμερα αλλά τι να κάνουμε έχω πολλά να σας πω. Το θέμα που θα ασχοληθούμε σε αυτήν την ανάρτηση είναι.... ενδιαφέρον θα έλεγα ( χα χα χα ). Θα ασχολήθουμε γενικότερα με το stardoll.
Από ότι ξέρουμε το stardoll είναι ένα διαδυκτιακό παιχνίδι online το όποιο μπορείς να μιλήσεις με τους φίλους σου. Μπορείς να ντύσεις,να μακιγιάρεις την medoll σου αλλά και να κάνεις άλμπουμ,σκηνικό,blog,club,παρουσίαση... Και πολλά άλλα ενδιαφέροντα πράγματα όπως να παίζεις παιχνίδια, να πηγαίνεις σε chat ( πάρτυ ) αλλά φυσικά και να μιλάς με τους φίλους σου. Κατά την γνώμη μου πρέπει να μπαίνουμε μία-δύο ώρες το πολύ την ημέρα και φυσικά αφότου έχουμε τελειώσει όλα μας τα μαθήματα. Δεν πρέπει να κολλάμε με το stardoll και να μην ζούμε τον πραγματικό κόσμο. Πρέπει να εποικοινωνούμε με τον αληθινο μας κόσμο. Δηλαδή τα Σαββατοκύριακα άμα μπορούμε να βγούμε έξω μαζί με έναν φίλο μας ή μία φίλη μας πρέπει να το κάνουμε και όχι να μην βγαίνουμε για να είμαστε στο stardoll! Μην δίνετε τόση αξία στο stardoll! Ζήστε στον πραγματικό κόσμο..

Ελπίζω να σας άρεσε η ανάρτηση μου!


2 σχόλια:

  1. Έχεις απόλυτο δίκιο!Πολλοί όμως δεν το καταλαβαίνουν και "κολλάνε" με τις ώρες στο διαδίκτυο.Αυτή η άσχημη συνήθεια μπορεί να προκαλέσει πολλά ψυχολογικά και παθολογικά προβλήματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι ένα πάρα πολύ καλό κορίτσι! Σε εχω συμπαθησει πολυ! Σε ευχαριστω πολυ πολυ!

      Διαγραφή

Hi plz add a comment!!!Thnx!!!