Τρίτη 27 Μαρτίου 2012

δωρεαν....!!!!!!

Γεια σε ολους...!!! Πριν σας δειξω τα δωρεαν θα ηθελα να ζητησω απο την αγαπιτη μας αλλεξανδρα να μου φτιαξει αλλο banner γιατι εχω διαβασει πολλα αρνιτικα σχολεια για αυτο...!!! Λενε οτι εχει μουστακια η κουκλα μου και φενομαι σαν αγελαδα και κατι τετια...!!!Επειδή ομως εγω δεν θελω να χαλασω χατίρι σε κανεναν θα σου ζητησω αλλεξανδρα μου να μου φτιαξεις ενα αλλο αν μπορεις ...!!!! Εκτος βεβεα αν θελετε να φτιαξω εγω ενα...!!!! Πειτε μου στα σχολεια..!!!! Ας δουμε τωρα τα δωρεαν μας...!!!








Ειναι ενα λουλουδι απο την Havai και φισικα εινα πανευκολο να το παρετε !!!!


1) πατηστε εδω : http://cyber4rt.com/~proxy/
2)επικοληστε αυτο στην μπαρα :http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=2444
3)καντε long in στο stardoll και ,
4) παρε μερος στον διαγωνισμο και τελεισατε..!!! Το πηρατε !!!!!!! Ευκολο ???






Λοιπον επειδη δεν βγαινουνε σιχνα τωρα πια τα δωρεαν δεν ξερω ποτε θα τα ξαναπουμε...!!!! :( 


φιλακια...!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Hi plz add a comment!!!Thnx!!!