Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

Κινημα για να κρατησουμε το σταρντολλ καθαρο!!!

Γεια σας και παλι!!!Λοιπον τωρα θα σας πω οτι αφορα το κινημα μου(το οποιο σας ειπα σε αλλο ποστ)!Λοιπον αν θελετε να γινετε μελος του κινηματος μου γραψτε μου η στο προηγουμενο μου ποστ η σε αυτο σχολιο οτι θελετε να γινεται μελος!Μετα γραψτε μου αν θελετε να σας κανω ραϊτερ για να γραφετε τα παντα σχετικα με αυτο!Αν θελετε να γινετε γραψτε μου το email σας και θα σας κανω!Αν παλι δεν θελετε αλλα θελετε να ειστε μελος του κινηματος απλως θα μου λετε πραγματα σχετικα με τα προσωπα που σας παρενοχλουν η που θελετε να βαλουμε σε φραγη!Θα γαφω για αυτο το θεμα που θα μου λετε αρκει να ειναι κατι αληθεια!Μπορω να ανεβαζω και βιντεο αρκι να μου δινετε πολυ υλικο!Σας ευχαριστω πολυ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Hi plz add a comment!!!Thnx!!!