Κυριακή 25 Δεκεμβρίου 2011

Stardoll references blocks

(c) by IcyTrendyAlexa
Γεια σας και παλι!Εχω να σας πω κατι για μια "κοπελα" που την λενε Μαριλου και συνειχεια μας βριζει στο σταρντολλ!Καντε της αναφορα!Επισκεπτειτε εμενα,την Ναταλια,την Ευα και πολλους αλλους και θα δειτε τι μας γραφει!Θα την συναντησετε ως mariloutheone,snowymarilou,hannahmalways.Ελπιζω αυτο το βιντεο να σας βοηθησει!Αν δεν φαινεται ψαξτε στο youtube το καναλι μου:Allexasfever και θα βρειτε ενα βιντεο που να λεει:Κρατηστε το σταρντολλ καθαρο!!;)Αλλιως πατηστε σε αυτο το λινκ:
http://www.youtube.com/watch?v=SO56wRnEpsM&context=C3792370ADOEgsToPDskK1NDduKpL-0a4ctXPX0VAq
Σας ευχαριστω και καλα Χριστουγεννα!!Επισης θα συμπληρωσω οτι εχω δημιουργησει ενα κινημα το οποιο λεγεται:stardoll references blocks!Εαν καποιος σας παρενοχλει μπορειτε απλως να μου το πειτε και να βρουμε μια λυση και αν θελετε μπορειτε να γινετε μελος του κινηματος μου!
Φιλιαααα!!!!

2 σχόλια:

  1. aplws pes pws 8es na gineis melos k otan gineis 8a mporeis na erxesai sto blog k na peis pws eisai melos t kinimatos k na grafeis oti 8es sxetika me teioa atoma!!!oloi auto mporeite na kanete!an dn eiste writerspeite mu na sas kn gia na grafete k an dn 8elete na ginete aplws peite m gia pio 8ema 8elete na peite k se poion na kanoume anafora k 8a to grapsw egw k mporei na kn k ena vieo arkei na exw polu uliko!!thnxx!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Hi plz add a comment!!!Thnx!!!